میلگرد استیل یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی به شمار می آید و کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. عموماً فروش میلگرد استیل د سه دسته بندی ساده، آجدار و کلاف در سایز و گریدهای مختلف صورت می گیرد. میلگرد استنلس استیل نیز نوعی پروفیل با سطح مقطع دایره ای تولید و عرضه می شوند. به طور کلی فروش میلگرد بر اساس جنس در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که می توان به میلگرد استیل اروپایی، میلگرد کربن دار، میلگرد گالوانیزه، میلگرد اپوکسی پوشش دار، میلگرد فایبر گلاس پلیمر و میلگرد فولادی ضد زنگ اشاره نمود. البته میلگردهای فولادی از نظر رعایت نکات استاندارد نیز در طبقه بندی های مختلف تقسیم می شوند.

شرکت استیل راشا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ واردات و توزیع محصولات استیل در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته اند شرایط سفارش گیری انواع میلگرد استیل، پروفیل استیل، لوله استیل و ... را برای مشتریان فراهم سازند.

انواع میلگرد استیل و کاربرد آن

کاربرد میلگرد استیل ساده را می توان در امور ساخت اتصالات صنعتی، اتصالات ساختمانی، صنعت خودروسازی و ماشین آلات سنگین، اتصالات زیر بنایی در سطوح جاده و بزرگراه ها و ... مشاهده نمود.

میلگرد آجدار دارای سطوح آج و فرورفتگی می باشد، تا بدین وسیله بتوانند سطح مقاومت کششی را سازه هایی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بهبود بخشید. کاربرد میلگرد استیل آجدار با قطرهای مختلف در حوزۀ ساختمان سازی و پیاده سازی سازه های بتنی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به دلیل داشتن حالت برجستگی منظم بر روی میلگرد استیل، تشکیل بتن با مقاومت بیشتری صورت می گیرد.

جهت مشورت و سفارش میلگرد استیل با گریدهای مختلف مانند خرید میلگرد استیل 420 می توانید با دفتر فروش شرکت استیل راشا تماس بگیرید. سپس متناسب با مصارف این محصول، می توانید با قیمت ارزان میلگرد استیل مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()