قیمت پوکه معدنی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به سایز و سطح کیفیت استخراج پوکه های معدنی بستگی دارد. پوکه معدنی نوعی سنگ است که با نام لاتین پومیس شناخته می شود و دارای یک سری ویژگی های ساختگی و ظاهری خاص می باشد. در ابتدا توسط افراد یونانی، پوکه های معدنی مورد استفاده قرار می گرفتند ولی با گذشت زمان کاربرد این نوع سنگ در سطح جهان گسترش یافته است. جهت اطلاع از قیمت پوکه معدنی  می توانید به مراکز تأمین و فروش پوکه های معدنی مراجعه نمائید.

پوکه معدنی رضایی از جمله شرکت های معتبر در عرصۀ پخش پوکه های معدنی به صورت کیسه ای می باشد. این مجموعه متناسب با میزان مصرف شما قادر به تأمین انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشند.

قیمت انواع پوکه معدنی

جهت آگاهی از قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با دفاتر فروش شرکت های تأمین کنندۀ پوکه های معدنی تماس حاصل فرمائید. کاربرد پوکه معدنی را می توان در امور ساختمان سازی به عنوان مصالح ساختمانی در فرآیند بتن سازی مشاهده نمود. علاوه بر آنکه در امور پرورش گل و گیاه، فرآیند تصفیه آب و فاضلاب، امور شیلات، تزئین آب نما و سطوح گاردن روف و غیره به کار برده می شود. بدین ترتیب هنگام خرید این نوع سنگ معدنی، توجه به سایز و کیفیت آن حائز اهمیت است و به نوعی تأثیر مستقیم بر قیمت پوکه معدنی خواهد داشت.

قیمت پوکه معدنی بادامی متفاوت از قیمت پوکه معدنی ماسه ای است. با توجه به اینکه برخی از افراد جهت امور پرورش گل و گیاه در منزل نیاز به استفاده از پوکه های معدنی دارند، امکان خرید پوکه معدنی کیسه ای برای عموم مردم فراهم می باشد.

با این هدف شرکت پوکه معدنی رضایی امکان فروش پوکه های معدنی مانند فروش پوکه معدنی نخودی را به صورت کیسه ای با وزن های مختلف برای مشتریان فراهم نموده اند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()