پروفیل استیل یکی دیگر از محصولات آلیاژ استیل به شمار می رود. این محصول فولادی از نظر شکل ظاهری دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که باعث تفاوت کاربرد آن نسبت به دیگر محصولات استیل شده است. پروفیل استیل به صورت قوطی هایی با سطح مقطع مربع یا مستطیل با ضخامت های متفاوت ساخته می شوند. کاربرد عمدۀ پروفیل های استیل را می توان در اجرای پروژه های کوچک و بزرگ ساختمان سازی مشاهده نمود. البته جهت مصارف دیگر در صنایع مختلف به کار برده می شوند.

شرکت استیل راشا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ تأمین و فروش محصولات آلیاژ استیل استنلس در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با تلاش فراوان توانسته امکان فروش پروفی استیل را در گریدهای مختلف برای مشتریان فراهم می نماید.

عوامل مهم در تعیین قیمت پروفیل استیل

فروش پروفیل استیل با گریدهای مختلف صورت می گیرد که می توان به گریدهای رایج پروفیل استیل 304 و پروفیل استیل گرید 201 اشاره نمود. این نوع پروفیل های استیل در ساخت تجهیزات استیل دکوراسیون داخلی، ابزارآلات و دستگاه های صنعتی، پزشکی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از مهمترین ویژگی های پروفیل استیل می توان به داشتن سطح صاف و براق آن و همچنین ماهیت ضد زنگ و داشتن طول عمر بالای آنها اشاره نمود. از این رو در امور ساخت لوازم دکوراتیو استیل نیز به وفور قابل ملاحظه می باشد. نرده و راه پله های ساختمان، نرده های حفاظ مقابل درب و پنجره، وسایل تزئینی و ... برخی از موارد کاربرد انواع پروفیل استیل با خاصیت ضد زنگ می باشند. به طور کلی قیمت پروفیل استیل وابسته به وزن، سایز، میزان ضخامت و گرید استیل استنلس می باشد. برای اطلاع از فروش میلگرد استیل 304 به سایت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به تأمین پروفیل استیل با مشخصات فنی متفاوت می توان می توانید از طریق شرکت استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()