معرفی روش های متنوع شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان

برخی از روش هایی که مربوط به  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان  است و نماروز این روش ها را برای شستشو دادن نماهای ساختمانی شما به کار می گیرد عبارت هستند از  :

  1. شستشوی نمای کامپوزیت با مواد نانو :

یکی از بهترین روش هایی که برای شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد پاکسازی نما با استفاده از مواد نانو می ‌باشد. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از پیمانکاران نماروز قادر هستند با استفاده از این روش نمای کامپوزیت ساختمانی شما را به بهترین نحو ممکن شستشو دهند. این مواد بدون آسیب لایه روی کامپوزیت می ‌تواند هر نمونه چربی حاصل از گرد و خاک و یا دود ماشین ها را پاک کند. شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان با استفاده از این روش کاربرد زیادی دارد و در واقع شما باید به خوبی بدانید که پیمانکاران نماروز قادر هستند با استفاده از این روش آلودگی های روی سطوح را به بهترین نحو ممکن از بین ببرند.

  1. شستشوی نمای کامپوزیت به روش دستی و سنتی :

شستشوی نمای کامپوزیت ساختمان با استفاده از روش سنتی و دستی یکی دیگر از روش هایی می باشد که جهت شستشوی نمای ساختمان به کار گرفته می شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید که جرم گیر ها و مایع های شوینده از جمله مهم‌ ترین موادی هستند که پیمانکاران نماروز قادر می باشند با استفاده از آنها شستشوی نمای کامپوزیت ساختمانی را انجام دهند. شستشوی نمای کامپوزیت ساختمان با استفاده از روش سنتی چندان توصیه نمی گردد. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط این مجموعه با کیفیت بالا انجام می گیرد. 

  1. شستشوی نمای کامپوزیت با مواد مخصوص :

  مواد مخصوص و منحصر به فرد زیادی وجود دارند که برای شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان به کار گرفته می شوند. هر یک از پیمانکارانی که در نماروز فعالیت می کنند قادر هستند که از این مواد جهت شستشوی نمای ساختمانی استفاده کنند و اندازه آن را به صورت استاندارد و مشخص شده مورد استفاده قرار دهند. 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()