آشنایی با روش های متنوع شستشوی آجر نما

روش های متنوعی را کارشناسان نماروز برای شستشوی آجر نما به کار می برند که هر یک از این روش ها عبارت است از :

  1. روش سند بلاست :

یکی از روش های شستشوی آجر نما که بسیاری از افراد آن را برای شستشو دادن نمای ساختمانی خود انتخاب می کنند روش سند بلاست می باشد. در واقع شما باید بدانید که هر یک از کارشناسان و پیمانکاران نماروز قادر هستند از این روش شستشوی نمای ساختمانی استفاده کرده تا نمای آجری ساختمان شما را زیباتر نمایند. برای اینکه جرم ها از روی نمای آجری تمیز شوند استفاده کردن از این روش کاربرد زیادی دارد. سند بلاست یکی از روش های شستشوی آجر نما می باشد که جهت صیقل دادن سطوح دلخواه باید دانه‌ های شن و یا سیلیس با سرعت بسیار بالایی روی سطح مورد نظر پاشیده شود تا لایه های آلوده از بین برود. هر یک از پیمانکاران نماروز از بهترین متریال ها برای پاکسازی نمای آجری استفاده می کنند.

2.. شستشو با آب :

یکی دیگر از روش های شستشوی آجر نما استفاده کردن از آب می باشد. در واقع کارشناسان نماروز بر این باور هستند که این روش یکی از بهترین روش های پاکسازی نمای آجری است. شما می توانید درخواست نمایید که کارشناسان نماروز علاوه بر آب خالی از پودر لباسشویی، مایع سفید کننده، محلول سفید و یا اسید همراه با آب برای شستشوی آجر نما استفاده کنند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که کارشناسان نماروز قادر هستند از بهترین متریال ها جهت شستشوی نما با همراه با آب استفاده کنند. اجرای نقاشی نما توسط این مرکز با بهترین تکنیک ها انجام می گیرد. 

  1. تمیز کردن نما با سمباده :

زمانی که شما شستشوی آجر نما را با استفاده از آب انجام می دهید باید بدانید که جرم های ساختمان به قسمت پایین حرکت می کنند. شست و شوی آجر نما با استفاده از سمباده توسط پیمانکاران نماروز به بهترین نحو ممکن انجام می‌ شود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 910
نمایش همه
علاقه مندی ها ()