روش ها و کاربردهای مهم مربوط به نصب توری مرغی

 برخی از روش هایی که مربوط به  نصب توری مرغی می باشد و شما می توانید این کاربردها را از پیمانکاران نماروز درخواست کنید تا برایتان اجرا کنند عبارت است از :

  1. کاربرد آن در سقف :

شما می توانید برای نصب توری مرغی در سقف از پیمانکاران نماروز درخواست کنید که بر اساس استانداردهای مشخص شده اقدام به نصب آن نمایند. در سقف های شیروانی و یا سوله ها این نمونه از توری ها را نصب می کنند و کاربرد متنوعی از آن دریافت می کنند. برای عایق برودتی، حرارتی و صوتی باید بدانید که نصب توری مرغی توسط پیمانکاران نماروز به بهترین نحو ممکن انجام می شود. مقاومت بالای توری ها موجب می شود که شما قادر باشید آن را روی سقف اجرا کنید و از کیفیت آن نهایت بهره برداری را داشته باشید. 

  1. کاربرد آن در دور ستون ها و گچ کاری :

استفاده و نصب توری مرغی در گچ کاری ها موجب می شود که مقاومت گچ تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که پیمانکاران نماروز به گونه ای توری ها را نصب می کنند که از ترک خوردگی گچ جلوگیری می شود. در ستون ها هم نیز به عنوان یکی از بهترین نگهدارنده ها اقدام به نصب توری مرغی می نماید. مقاوم سازی ستون را پیمانکاران نماروز به بهترین نحو ممکن انجام می دهند تا ستون ها طول عمر بیشتری داشته باشند. هر یک از ستون ها را می توانید با استفاده از توری ها به بهترین نحو ممکن پوشش دهی نمایید. خدمات شستشوی نمای ساختمان را با بهترین کیفیت از نماروز دریافت کنید.

  1. کاربرد توری مرغی در زیرسازی کاشی :

استفاده و نصب توری مرغی در زیرسازی کاشی یکی دیگر از کاربردهای مهم آنها می باشد. هر یک از نصابان نماروز به خوبی قادر هستند که در قسمت زیر کاشی ها این توری ها را نصب کنند. یکنواخت شدن کاشی ها با نصب توری مرغی فراهم می شود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 825
نمایش همه
علاقه مندی ها ()