شیرآلات استنلس استیل کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. هدف اصلی تولید شیرآلات استیل، کنترل نمودن جریان سیالات مایع، گاز و جامد در صنایع مختلف می باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر به معرفی انواع شیرآلات استنلس استیل بپردازیم. بدین ترتیب بتوانید پیش از تهیۀ این نوع قطعات، با آگاهی بیشتر محصول مورد نیاز خود را تهیه نمائید. علت اصلی فروش شیرآلات استنلس استیل به دلیل کارایی مهم آن در راه اندازی خطوط لوله کشی در صنایع مختلف می باشد.

تجارت استیل راد به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات صنعتی استیل فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه با امکانات که در اختیار دارند، توانسته اند امکان تأمین و فروش انواع شیرآلات استنلس استیل، لوله استیل، اتصالات جوشی و غیره را در سطح کشور عرضه نمایند.

فروش شیرآلات استنلس استیل با قیمت ارزان

شیرآلات کشویی، شیرآلات سوزنی، شیرآلات توپی، شیرآلات خودکار، شیرآلات صافی، شیرآلات پروانه ای، شیرآلات فلنجدار، شیرآلات صنعتی، گلوب ولوها، گیت ولوها، چک ولوها و ... برخی از انواع شیرآلات استنلس استیل هستند. کاربرد گستردۀ آنها را می توان در راه اندازی خطوط لوله کشی صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، گاز رسانی، انتقالات آب و فاضلاب، صنایع مواد غذایی، صنعت کشاورزی و ... مشاهده نمود. جهت افزایش مقاومت شیرآلات در برابر نفوذپذیری آب از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند. هر کدام از شیرآلات جهت انجام یک فعالیت خاص طراحی شده اند و نحوۀ عملکرد قطع و وصل کردن جریان برای هر کدام از آنها متفاوت از یکدیگر می باشد.

قیمت خرید اتصالات استنلس استیل و شیرآلات استنلس استیل به نوع، کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد. البته خواص مقاومتی محصولات فولادی نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر قیمت شیرآلات استیل خواهد داشت.

جهت سفارش اینترنتی شیرآلات استنلس استیل، لوله استیل، اتصالات جوشی و غیره می توانید از طریق مجموعۀ تجارت استیل راد اقدام نمائید.

شرکت تجارت استیل راد  

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1027
نمایش همه
علاقه مندی ها ()