لوله استیل از جمله وسایل پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می آید و نقش بسزایی در اجرای اکثر پروژه های عمرانی دارد. در این مقاله به ویژگی و کاربرد لوله های استیل می پردازیم، تا اطلاعات بیشتری نسبت به اهمیت کابرد این محصول در صنعت داشته باشید. به طور کلی فروش لوله استیل با هدف مصارف صنعتی و مهندسی است که در سطح جهانی صورت می گیرد. شکل ظاهری  لوله استیل به حالت یک پروفیل استوانه ای تو خالی است که از جنس استیل ساخته می شوند. با توجه به کاربرد درصد زیادی از عنصر نیکل در ساخت آلیاژ لوله های استیل، این نوع محصولات مقاومت بالایی نسبت به خوردگی دارند.

تجارت استیل راد با افتخار توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و فروش استیل آلات آغاز نماید. با گذشت زمان و توسعۀ فعالیت خود توانسه اند موفق به عرضۀ محصولات متنوع از جنس استیل شوند که عبارتند از لوله استیل، اتصالات استنلس استیل، شیرآلات استنلس استیل، فلنج استیل، اتصالات دنده ای استیل و ... با گریدهای مختلف شوند.

فروش لوله استیل و ویژگی های آن

همانطور که از ابتدا بدان اشاره شد، علت اصلی استقبال از خرید و فروش لوله استیل به دلیل داشتن جنس با کیفیت آن می باشد که در برابر رطوبت و شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد. بدین ترتیب کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف از جمله صنعت لوله کشی آب و گاز، پالایشگاه های نفت و گاز، ساختمان سازی و غیره دارند.

به طور کلی فروش شیرآلات استنلس استیل و لوله استیل با قطر، ضخامت و گریدهای مختلف صورت می گیرد. با توجه به کارایی که دارد، این نوع آلیاژ از مقاومت بالا برخوردار بوده و در شرایط جوی بارانی و مرطوب عامل خوردگی بر روی آن تأثیرگذار نمی باشد.

اگر نیاز به تأمین لوله استیل با ضخامت های مختلف با قیمت ارزان دارید، می توانید از طریق تجارت استیل راد اقدام نمائید.

 

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1098
نمایش همه
علاقه مندی ها ()