اجرای شیروانی از سازه های اقلیمی به شمار می آید ولی با گذشت زمان شاهد گسترش طراحی و اجرای سقف شیروانی در سطح کشور می باشیم. علت اصلی اجرای سقف شیروانی، جلوگیری از نفوذ باران و برف به داخل ساختمان می باشد و اولین آثار این بناهای ساختمانی در مناطق سردسیر کوهستانی و همچنین حاصلخیز و بارانی قابل مشاهده بود ولی امروزه در مناطق مختلف معتدل و خشک نیز شاهد ساخت سقف شیروانی برای ساختمان ها و ویلاهای مختلف می باشیم.

آراز سقف به عنوان یکی از مجریان متخصص در حوزۀ طراحی و  اجرای شیروانی فعالیت تیم کاری خود را چندین سال است که آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به اجرای انواع شیروانی متناسب با هر سازۀ ساختمانی و ویلایی می باشند.

نحوۀ اجرای سقف شیروانی

نحوۀ اجرای آردواز شیروانی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به سلیقۀ شخصی، قیمت، ابعاد بنا و شرایط آب و هوایی اشاره نمود. امروزه بیش از گذشته شاهد طراحی و ساخت ساختمان و ویلا با سقف شیروانی می باشیم. همانطور که بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی از اجرای شیروانی، ایجاد سقفی است که بتوان به مقدار قابل توجهی از نفوذ باران و برف به داخلی ساختمان جلوگیری نمود. با این تفاسیر می توانند به میزان قابل توجهی عمر سازه ها را نسبت به گذشته بهبود بخشید.

اجرای شیروانی سفالی، ورق گالوانیزه، آردواز و ... برخی از روش های اجرای سقف شیروانی محسوب می شوند. البته به طور مستقیم نوع متریال نقش بسزایی در تعیین قیمت اجرای شیروانی خواهد داشت.

جهت سفارش طراحی و ساخت سقف آردواز می توانید از تجربیات مجموعۀ آراز سقف استفاده نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً حرفه ای در این حوزه فعالیت دارند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات در این حوزه می باشند.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()