داربست فلزی از جمله داربست هایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرای داربست فلزی بسیار متداول است که کاربرد آن را می توان در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز مشاهده نمود. سازۀ داربست فلزی متشکل از لوله های فولادی است که عموماً دارای حدوداً قطر 47.9 میلیمتر است که با اصطلاح با نام لولۀ 5 سانتی متری شناخته می شود، پیاده سازی می شوند. لوله های داربست فلزی به وسیلۀ بست های مخصوص بر روی یکدیگر مونتاژ می شوند. امکان نصب و اجرای داربست فلزی تا هر ارتفاعی وجود دارد ولی نیاز به بررسی محل از سوی کارشناسان فنی است که بتوانند پس از شناسایی موقعیت، بهترین روش را جهت پیاده سازی داربست فلزی انتخاب نمایند.

جهت درخواست نصب داربست فلزی می توانید از خدمات شرکت داربست دلتا استفاده نمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم کاری مجرب قادر به اجرای تخصصی نصب انواع داربست فلزی با رعایت اصولی ایمنی و قیمت مناسب می باشند.

قیمت داربست فلزی

قیمت خدمات نصب داربست بر مبنای نوع متریال به کار رفته، حجم و ارتفاع داربست بستگی دارد. بدین ترتیب جهت استعلام قیمت داربست فلزی نیاز به بررسی وضعیت ساختمان و نوع پروژه اجرایی است که بتوانند کارشناسان پس از انتخاب روش نصب داربست، قیمت تقریبی و یا نهایی آن را به شما اعلام کنند.

توجه داشته باشید، اجرای داربست فلزی و هر نوع داربست دیگر کاری ساده نمی باشد چون نیاز به توجه و همچنین تجربه دارد. در صورت سهل انگاری هنگام نصب داربست فلزی، ممکن است خسارت مالی و جانی برای کارفرما داشته باشد. از این رو به افرادی که نیاز به داربست فلزی دارند، توصیه می کنیم، اجرای این سازه را ساده در نظر نگیرید و از مجموعه های مجرب در این حوزه استفاده نمائید.

همواره مجموعۀ داربست دلتا آمادۀ ارائه خدمات اجرای داربست فلزی به روش های مختلف و کاملاً مطمئن می باشند.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()