نصب داربست یک فرایند زمان بر می باشد ولی توسط برخی از مجموعه های حرفه ای امکان پیاده سازی و نصب داربست در کوتاه ترین زمان وجود دارد. جهت  نصب داربست فلزی نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص، تجهیزات و لوله های فلزی مقاوم با ضخامت و در عین حال سبک است که تحمل فشار و بار وارده را داشته باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به اجزای تشکیل دهندۀ سازه های موقتی داربست اشاره خواهیم نمود.

شرکت داربست دلتا نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در صنعت برپایی سازه های داربست فلزی در تهران فعالیت خود را چندین سال است که با موفقیت آغاز نموده است. این مجموعه با استفاده از کارگران و سرکارگر مجرب و توانمند قادر به نصب فوری داربست مطابق با نیاز کاری شما می باشند.

نکات مهم نصب داربست

نکات مهم نصب داربست مرتبط به رعایت اصول ایمنی حین اجرای داربست می باشد. در واقع کارگرانی که در حال نصب داربست فلزی هستند باید مجهز به تجهیزات ایمنی فردی باشند که بتوانند سلامت خود را حین انجام کار حفظ نمایند. علاوه بر آنکه زمان نصب داربست، توجه لازم نسبت به نصب صحیح اجزای تشکیل دهندۀ داربست داشته باشند. به توجه به اینکه برپایی سازه های داربست در اجرای پروژه های ساختمانی می باشد و این کار درون شهر صورت گرفته و ممکن است عابرین پیاده و افرادی در پیرامون ساختمان تردد داشته باشند، محکم بودن سازۀ داربست فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید داربست فلزی را از این مجموعه انجام دهید.

بنابراین جهت نصب انواع داربست نیاز به استفاده از افراد مجرب است که دوره های آموزشی لازم جهت نحوۀ نصب داربست را توسط افراد حرفه ای گذرانده باشند.

در صورت نیاز به خدمات نصب داربست در اجرای سازه های ساختمانی و یا نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، سازه های غرفه و غیره می توانید از خدمات حرفه ای مجموعۀ داربست دلتا با قیمت ارزان استفاده نمائید.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1019
نمایش همه
علاقه مندی ها ()