داربست به عنوان یکی از سازه های موقت به شمار می رود که جهت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. داربست چوبی و داربست فلزی از انواع داربست موجود در بازار به شمار می روند. از این رو جهت اجرای برخی از فعالیت های ساختمانی نیاز به نصب داربست است که بتوان دسترسی بهتری نسبت به قسمت های مختلف نمای ساختمان و مواردی از این قبیل داشته باشند.

شرکت داربست دلتا چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ اجرا و نصب داربست در منطقه تهران آغاز نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به پیاده سازی انواع داربست فلزی در هر ارتفاعی می باشند.

انواع داربست در ساخت و ساز

نکتۀ مهم که در رابطه با اجرا و نصب داربست وجود دارد. انواع متفاوتی از سازه های داربست برای اجرای کارهای ساختمانی نصب می شوند که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت

داربست منفرد، داربست دوبل، داربست دروازه ایف داربست معلق، داربست بورد، داربست فلزی، داربست تثبیت شده و داربست کویک استیچ از انواع داربست به کار رفته در صنعت ساختمانی به شمار می روند. بدین ترتیب مجموعه هایی که وظیفۀ نصب داربست دارند، پس از بررسی تمام جوانب تلاش می کنند بهترین روش را جهت اجرای سازۀ موقت برای انجام فعالیت های ساختمانی انتخاب نمایند.

قیمت خدمات نصب داربست به حجم داربست به کار رفته و مدل آن بستگی دارد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوۀ اجرای داربست در محل مورد نظر می توانید با کارشناسان فنی داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

مجموعۀ داربست دلتا سال های متوالی است که فعالیت گروه خود را در حوزۀ اجرای سازه های موقت چون داربست آغاز نموده است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی در سطح شهر با قیمت ارزان می باشند.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()