پوکه معدنی نوعی سنگ سبک است که دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری خاص می باشد. به راحتی می توان پوکه های معدنی را از سنگ های معمولی متمایز نمود. پوکه های معدنی حاصل فعالیت های آتشفشانی می باشد و از نظر علم زمین شناسی با عنوان پومیس نیز شناخته می شوند. علاوه بر  پوکه معدنی ، اسکوریا و دیاتومیت های رسوبی نیز حاصل فعالیت های آتشفشانی می باشد. فروش پوکه معدنی بر اساس سایز در اندازه های مختلف صورت می گیرد و در ادامۀ مقاله قصد داریم به ویژگی و تنوع این محصول خواهیم پرداخت.

پوکه معدنی رضایی با اتکاء به پرسنل مجرب و نوع فعالیتی که آغاز نموده است، توانسته اند امکان فروش انواع پوکه معدنی را در سطح کشور فراهم سازند.

فروش فله و کیسه ای پوکه معدنی

با توجه به ویژگی هایی که پوکه معدنی دارد، کاربرد گستردۀ پوکه های معدنی را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمان سازی مشاهده نمود. فروش پوکه های معدنی به صورت فله و یا کیسه ای انجام می گیرد. بنابراین افراد و مجموعه هایی که نیاز به خرید پوکه معدنی دارند، می توانند متناسب با حجم مورد نیاز خود، با قیمت ارزان انواع پوکه معدنی را تهیه نمایند.

همانطور که گفته شد، پوکه های معدنی از بافت گدازه های آتشفشانی ساخته شده است و این مسئله موجب ایجاد تخلخل در بافت این نوع سنگ شده است. از این رو به پوکه های معدنی، سنگ سبک نیز اطلاق می شود. پوکه های معدنی از دانه های بسیار ریزی تشکیل شده است و در اندازه های مختلف می توان با عنوان پوکه معدنی نخودی، عدسی و غیره تهیه نمود.

جهت سفارش خرید پوکه معدنی کیسه ای با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 995
نمایش همه
علاقه مندی ها ()