شارژ کپسول هر چند وقت یکبار صورت می گیرد. امروزه امکان انجام شارژ کپسول در مناطق تهران به راحتی انجام می گیرد و برخی از کارگاه ها به صورت تخصصی در زمینۀ شارژ کپسول فعالیت می کنند. کپسول آتش نشانی دارای محتویات خاموش کننده می باشد و جهت اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بر روی کپسول آتش نشانی زمان تولید یا همان شارژ کپسول درج می شود. گذشت چند سال معین از تاریخ تولید کپسول، نیاز به اجرای شارژ مجدد کپسول می باشد.   خدمات ایمنی آتش گریز تهران از جمله مجموعه هایی است که در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و با استاده از امکانات و دستگاه های پیشرفته توانسته اند امکان شارژ انواع کپسول آتش نشانی را برای مشتریان فراهم می نماید.

ارائه خدمات شارژ کپسول در تهران

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، امروزه توسط کارگاه های کوچک و بزرگی ارائه خدمات شارژ کپسول در تهران صورت می گیرد. بنابراین مراکزی که مجهز به کپسول آتش نشانی می باشند و از آن استفاده ننموده و چند سال از تاریخ تولید آن گذشته باشد، نیاز به شارژ کپسول خواهند داشت. بنابراین با مراجعه به معتبرترین مرکز شارژ کپسول، می توانند با اطمینان نسبت به شارژ کپسول اقدام نمایند. توجه داشته باشید، عدم توجه به این مورد، می تواند عواقب بدی به دنبال داشته باشد چون حادثه خبر نمی کند و همواره باید چک کردن زمان اعتبار کپسول آتش نشانی به صورت دوره ای انجام گیرد.

قیمت  شارژ کپسول آتش نشانی به ظرفیت کپسول و محتویات آن بستگی دارد. بنابراین جهت استعلام قیمت شارژ انواع کپسول آتش نشانی می توانید با واحد خدمات دهی گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی قادر به شارژ فوری کپسول تنها در 15 دقیقه می باشد.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 943
نمایش همه
علاقه مندی ها ()