کپسول آتش نشانی از جمله وسایل مهم مرتبط با خدمات ایمنی محسوب می شود. در واقع کپسول های آتش نشانی جهت اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شوند و از جمله وسایل ضد حریق پرتابل به شمار می روند. آتش سوزی در اثر عوامل متعددی بوجود می آید و ممکن است هر زمان و مکانی با مسئله آتش سوزی مواجه شویم. بنابراین وجود داشتن کپسول آتش نشانی در محوطۀ ساختمان می تواند در جهت اطفاء حریق بسیار اثربخش باشد. جهت خرید کپسول آتش نشانی ، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم ضرورت دارد. چرا که باید محل مورد نظر توسط یک کارشناس مجرب بررسی شود و متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در مکان وجود دارد، خرید کپسول آتش نشانی مناسب را انجام دهید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران فعالیت خود را در تهران، در زمینۀ فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی پودر و گاز، دی اکسید کربن، فوم، بیوورسال، آب و گاز و غیره آغاز نموده است.

نکات مهم خرید کپسول آتش نشانی

یک کپسول آتش نشانی متشکل از قسمت های مختلف می باشد و در رنگبندی های مختلف به فروش می رسند. بنابراین هنگام خرید کپسول آتش نشانی، توجه به این عوامل مهم ضرورت دارد چون نقش مهمی در نحوۀ عملکرد کپسول آتش نشانی خواهد داشت.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، فروش کپسول آتش نشانی بر اساس محتویات و ظرفیت در دسته بندی های مختلف انجام می گیرد.

کپسول آتش نشانی با رنگ قرمز دارای محتویات آب می باشد. کپسول آتش نشانی با رنگ سیاه دارای محتویات دی اکسید کربن CO2 است. کپسول آتش نشانی با رنگ آبی دارای محتویات پودری است. در نهایت کپسول آتش نشانی به رنگ سبز دارای محتویات بیوورسال می باشند.

جهت کسب اطلاعات تخصصی تر در خصوص  شارژ کپسول آتش نشانی و انتخاب و خرید کپسول آتش نشانی مناسب می توانید با گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 952
نمایش همه
علاقه مندی ها ()