پروفیل استیل از دیگر محصولات رایج فولاد استنلس استیل محسوب می شود. فروش پروفیل استیل بر اساس شکل ظاهری و ساختار تشکیل دهندۀ آن در دسته بندی های متفاوتی عرضه می شوند. پروفیل استیل لوله ای مستطیلی، دایره ای و مربعی به صورت تو خالی عرضه می شوند. پروفیل استیل استنلس بر اساس کاربرد در دو دسته بندی اصلی پروفیل های استیل ساختمان سازی و پروفیل های استیل صنعتی تقسیم می شوند. در سطح جهانی بیشترین کاربرد پروفیل از جنس استیل استنلس است چون دارای یک سری ویژگی های فوق العاده می باشد.

مجموعه استیل راشا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش محصولات فولادی همچون انواع پروفیل استیل با گریدهای 304، 201 و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. بنابراین کارخانجات و کمپانی های مختلف تلاش می کنند متناسب با نوع کالایی که قصد تولید آن را دارند، مناسب ترین محصول را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروش پروفیل استیل با ضخامت های مختلف

فروش پروفیل استیل بر اساس قطری که دارد، با ضخامت و سایز متفاوتی عرضه می شوند. پروفیل استیل با ضخامت 1.5، 1، 1.5، 2، 2.5 و غیره با ابعاد و سایز مختلف بر حسب سانتی متر و متر عرضه می شوند. با این تفاسیر متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارید، می توانید تجربۀ خرید پروفیل استیل استنلس را داشته باشید.

تا کنون کاربرد عمدۀ پروفیل استیل را در اجرای پروژه های ساختمانی چون ساخت دیواره های ساختمانی، کناره های درب و پنجره و پله ها مشاهده نموده اید. خرید پروفیل مستطیلی جهت ساخت ستون های بزرگ در ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد پروفیل استیل جهت افزایش مقاومت سازه های اسکلت فلزی ساختمان به کار برده می شوند.

برای سفارش  خرید میلگرد استیل 304 و انواع پروفیل استیل با گرید و سایزهای مختلف می توانید با مجموعه استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

تلفن ثابت: 02166392168

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1059
نمایش همه
علاقه مندی ها ()