دکوراسیون کلاسیک دارای یک سری تفاوت های جزئی نسبت به دکوراسیون مدرن می باشد. جهت اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که می تواند تأثیرات قابل توجهی بر روی تزئین نمای دکوراسیون داشته باشد. جهت اجرای دکوراسیون کلاسیک و لوکس، ترکیب رنگی و هارمونی میان اجزای تشکیل دهندۀ دکوراسیون می تواند نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داشته باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا چندین سال است که فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است، پروژه های متعددی در حوزۀ طراحی دکوراسیون کلاسیک را با استفاده از متدهای امروزی و لوکس انجام دهند.

طراحی دکوراسیون پذیرایی کلاسیک

 همانطور که می دانید عموم افراد وقتی که وارد سالنی می شوند، اولین نگاه خود را معطوف فضای دکوراسیون سالن پذیرایی می نمایند. افرادی که علاقه مند به طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک هستند، از این سبک در نمای داخلی محیط استفاده می کنند. استفاده از رنگ بندی های مختلف در نمای دکوراسیون کلاسیک نقش بسزایی دارد و به نوعی نمایانگر این سبک از دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

جهت اجرای دکوراسیون پذیرایی کلاسیک نیاز به بررسی تمام جزئیات می باشد. سبکی که جهت طراحی دکوراسیون در نظر گرفته می شود، نقش بسزایی در روحیات افراد حاضر در محیط دارد و همواره تلاش می کنند از متدهای جدید در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمایند. مدل و رنگ مبلمان، رنگ و سبک پرده های سالن پذیرایی، نوع دیوارپوش و کفپوش، لوستر و نحوۀ نورپردازی و دیگر تجهیزات، هر کدام در اجرای دکوراسیون کلاسیک بسیار مؤثر می باشند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات طراحی دکوراسیون کلاسیک و لوکس امروزی می توانید با شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس حاصل فرمائید و پس از مشاهدۀ تمام جزئیات مرتبط با نمونه کاری های این مجموعه می توانید از تجربیات و تخصص این مجموعه استفاده نمائید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()