طراحی دکوراسیون بر خلاف تصور خیلی از افراد ساده به نظر نمی رسد و نیاز به رعایت یک سری نکات مهم و کاربردی دارد. به عبارتی متناسب با نوع کاربری که ساختمان می تواند داشته باشد، گام های اولیه جهت طراحی دکوراسیون داخلی برداشته می شود و نقش بسزایی در اجرای اصولی طراحی دکوراسیون خواهد داشت. از گذشته تا به امروز، طراحی دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف ساختمان به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد محسوب می شود چون تأثیر مستقیم بر روی حال و هوای ساکنین ساختمان خواهد داشت.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا طی سال ها فعالیت مداوم و استفاده از دانش و تخصص افراد تحصیلکرده، قادر به اجرای طراحی دکوراسیون مدرن و کلاسیک به سبک های متنوعی متناسب با بودجه بندی مشتریان می باشند.

اصول اولیۀ طراحی دکوراسیون

اصول اولیۀ طراحی دکوراسیون مرتبط با در نظر گرفتن نیاز مشتری و بررسی وضعیت ساختمان از نظر نوع بافت، شکل و ابعاد دکوراسیون، میزان نورگیر بودن فضا، مساحت ملک و غیره می باشد. به طور کلی جهت اجرای طراحی دکوراسیون، در نظر گرفتن هر کدام از این فاکتورها لازم و اساسی می باشد.

معمولاً هدف اصلی از اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی مرتبط با موضوع تنوع سازی نمای داخلی ساختمان می باشد. دکواسیون داخلی ساختمان متشکل از قسمت های مختلف می باشد. نوع کاربری ساختمان به نوبۀ خود تأثیر اساسی در انتخاب و اجرای طراحی دکوراسیون خواهد داشت و امروزه شرکت های فنی و مهندسی طراحی دکوراسیون تلاش دارند، با بهره گیری از کلیۀ تجهیزات مدرن بتوانند در طراحی و اجرای دکوراسیون ساختمان به موفقیت های زیادی دست یابند.

 شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا متشکل از مهندسین مجرب در حوزۀ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان، طراحی نما، نوسازی ساختمان، طراحی دکوراسیون اداری و غیره می باشند.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()