طراحی نما نقش بسزایی در زیبایی و چشمگیر بودن ساختمان دارد. امروزه شرکت های ساختمانی جهت ساخت و ساز ساختمان های جدید تلاش دارند، طراحی نمای مدرن را برای ساختمان نوساز خود در نظر بگیرند. طراحی نمای مدرن زیبایی ساختمان را دو چندان می نماید و تغییرات قابل توجهی در زیبایی شهر بوجود می آورد. تکنیک های  طراحی نما نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و به نوعی معرف ساختمان در مناطق مختلف می باشد.  

یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ اجرای پروژه های ساختمان، شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا است که توانسته طی سال ها فعالیت مداوم، پروژه های متعددی در حوزۀ طراحی نمای ساختمان به سبک مدرن با متریال  مقاوم و با کیفیت در تهران خدمات دهی داشته باشد.

اصول طراحی نما

نکات متعددی در مقولۀ طراحی نما نهفته است و رعایت قواعد و قوانین خاص در اصول طراحی نمای ساختمان، می تواند نتایج درخشانی به دنبال داشته باشد. مسائل مرتبط با نماسازی ساختمان مقوله ای پیچیده می باشد و برای خیلی از افراد که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت دارند، نسبت به طراحی نما بسیار ریزبینانه تصمیم می گیرند و تمایل به استفاده از تجربیات مهندسین مجرب دارد.

امروزه جهت اجرای طراحی نمای استاندارد فاکتورهای مهمی چون نوع مصالح ساختمانی، طرح نما، داشتن جلوه های نورپردازی و ... باید در نظر گرفته شود. عدم توجه به این موارد مهم می تواند تأثیرات منفی در جلوۀ نمای ساختمان خواهد داشت. همانطور که در ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، اجرای موفقیت آمیز طراحی نمای ساختمان می تواند در سطح شهر بسیار چشمگیر به نظر برسد. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا بیش از یک دهه است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ طراحی نما علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ادامه می دهد.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()