بازسازی ساختمان جهت ترمیم نمای دکوراسیون صورت می گیرد. هر چه از عمر ساختمان می گذرد، قسمت های مختلف نمای دکوراسیون و تأسیسات دچار استهلاک و فرسایش می شود. بدین وسیله جهت مرمت سازی و تعمیرات ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات و تجهیزات بروز و مدرن است که بتوان ساختمان را مجدداً فضایی برای سکونت و استفاده مهیا سازند. از این رو برخی از گروه های ساختمانی و معماری با استفاده از نیروی متخصص و همچنین تجهیزات دکوراسیون داخلی تلاش دارند، خدمات بازسازی ساختمان  را به صورت کاملاً تخصصی پیاده سازی نمایند.

شرکت هیرادانا نیز به عنوان یکی از کمپانی های معتبر معماری و دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با بهره گیری از تخصص افراد معمار و طراحان دکوراسیون تلاش می کنند به صورت کاملاً اصولی مراحل بازسازی ساختمان را انجام دهند.

اجرای بازسازی ساختمان و مراحل آن

جهت اجرای بازسازی ساختمان نیاز به بررسی دقیق قسمت های مختلف ساختمان می باشد. سپس بر اساس نقشۀ ابتدایی جهت نوسازی و بازسازی ساختمان طراحی می شود. البته تمام مسائل مرتبط با زیرسازی ساختمان مورد بررسی ریزبینانه قرار می گیرد، تا زیرسازی لازم برای اجرای بازسازی ساختمان آماده شود. به عنوان مثال تأسیسات ساختمانی قدیمی ممکن است برای انجام فرآیند نوسازی نیاز به جابجایی داشته باشد و اینکه قابل اجرا می باشد یا نه!؟

همانطور که گفته شد، مراحل بازسازی ساختمان بر اساس تعمیرات و نقشۀ نوسازی پیاده سازی می شود. امروزه ارائه خدمات بازسازی ساختمان توسط گروه های معماری ساختمان به صورت کاملاً تکنیکی و اصولی اجرا می شود. همواره در تلاش هستند، با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته بتوانند از تمام فضای دکوراسیون به بهترین شکل استفاده نمایند و به نحوی کاربردی، جذاب و چشمگیر باشد.

جهت مشاورۀ رایگان بازسازی ساختمان و  طراحی نما ساختمان و یا هر گونه خدمات مرتبط با تعمیرات ساختمان به سبک مدرن و کلاسیک و کاملاً اصولی با رعایت کلیۀ نکات می توانید با مهندسان فنی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()