پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان از جمله خدمات ساختمانی است که توسط برخی از گروه های ساختمانی مجرب با تجهیزات اختصاصی انجام می پذیرد. سنگ نمای ساختمان با گذشت زمان و به دلایل مختلف، دچار فرسایش می گردد و سُست شده و امکان فرو ریختن آنها در هر لحظه وجود خواهد داشت. بنابراین جهت جلوگیری از بروز این اتفاق خطرناک، جهت مستحکم سازی نما می توان از مزایای خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما استفاده نمود.

گروه نماروز به صورت تخصصی در حوزۀ اجرای خدمات ساختمانی به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه جهت توسعۀ فعالیت های خود، توانسته شرایط مناسبی جهت انجام کارهای ساختمانی در ارتفاع با رعایت نکات ایمنی انجام دهند. بدین ترتیب مجهز به مجریان نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می باشند.

تجهیزات مورد نیاز جهت انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

جهت انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص است که می توان به تجهیزات ایمنی کار چون کمربند ایمنی هارنس، پیچ و رولپلاک گالوانیزه، طناب، ابزار فرود، چکش، رولپلاک، دریل و ماشین پیچ بند اشاره نمود. اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نیاز به استفاده از پیچ و رولپلاک گالوانیزه است که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد. عموماً از رولپلاک پروانه ای جهت انجام پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان استفاده می شود. خدمات نماشویی توسط نماروز ارائه می گردد.

علاوه بر نکته ای که بدان اشاره نمودیم، ابعاد و ضخامت پیچ و رولپلاک ارتباط مستقیم با ضخامت سنگ نما دارد. هنگام اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب، رعایت کلیۀ اصول مراحل اجرایی کار از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت انجام کارهای ساختمانی در ارتفاع نیاز به استفاده از افراد مجرب فنی است که نسبت به کاری که انجام می دهند، تسلط کامل داشته باشند. گروه نماروز با تجهیزاتی که در اختیار دارند، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساختمانی به صورت تضمین شده می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()