رنگ آمیزی ترموود نما جهت نقاشی نمای چوب ترموود صورت می گیرد. چوب ترموود به طور طبیعی از درخت کاج بدست می آید و در مقابل تمام شرایط محیطی مقاوم هستند. به طور کلی چوب های ترموود که در نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند، جهت مقاوم سازی نیاز به نقاشی دارند. از این رو شاهد ارائه خدمات رنگ آمیزی ترموود نما توسط گروه های ساختمانی می باشیم.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات لازم، قادر به انجام تخصصی رنگ آمیزی ترموود نما چوب می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و هزینۀ نقاشی نمای ساختمان می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

انواع رنگ آمیزی ترموود نما

رنگ آمیزی ترموود نما بر پایۀ آب و روغن انجام می گیرد. بدین وسیله افراد که در حوزۀ نقاشی ساختمان فعالیت دارند، متناسب با نیاز مشتریان، بهترین روش را جهت نقاشی ترموود نما استفاده می نمایند. جهت رنگ آمیزی ترموود نیاز به آماده سازی سطوح چوب است و طی یک سری مراحل مشخص انجام می گیرد. پیش از نقاشی باید سطح چوب به طور کامل خشک گردد و از هر گونه گرد و غباری پاکیزه گردد. جهت انجام رنگ آمیزی ترموود نما چوب به طور یکدست باید پروسۀ رنگ آمیزی را در سطحی متعادل انجام داد. پیش از استفاده از رنگ، نیاز باید به طور کاملا مخلوط گردد تا قسمت های مختلف رنگ دانه و حلال به طور کامل ترکیب شده باشند.

قیمت رنگ آمیزی ترموود نما به ابعاد فضای نقاشی بستگی دارد. البته انتخاب نوع رنگ و شیوۀ دسترسی به نمای ساختمان نیز موارد مهم تأثیرگذار بر هزینۀ اجرای رنگ آمیزی ترموود نمای ساختمان محسوب می شوند.

جهت سفارش انجام رنگ آمیزی نما می توانید از دانش و تجربیات کارشناسان فنی گروه نماروز استفاده نمائید. در نظر گرفتن تمام عوامل و بررسی تمام شرایط از مهمترین عملکردهای این مجموعه محسوب می شود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()