رنگ آمیزی نما مقولۀ مهمی است و افرادی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند، پس از بررسی جوانب مختلف، جهت انجام رنگ آمیزی نمای ساختمان به صورت تخصصی با گروه های ساختمانی فعال تماس حاصل فرمایند. برخی از مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای قابلیت رنگ آمیزی هستند. بنابراین جهت جلوه بخشیدن به نمای خارجی ساختمان از خدمات رنگ آمیزی نما استفاده می شود.

گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ رنگ آمیزی نمای ساختمان فعالیت دارند و کمپانی های ساخت و ساز که نیاز به دریافت خدمات نقاشی نمای ساختمان دارند، می توانند از تجربیات این مجموعه با حداقل قیمت بهره مند شوند.

اجرای رنگ آمیزی نما با پیستوله

همانطور که می دانید تعدد ابزارآلات رنگ آمیزی ساختمان نسبت به گذشته افزایش یافته است. در گذشته تنها با استفاده از قلم مو می توانستند پرسۀ نقاشی ساختمان را انجام دهند. این در حالی است که با گذشت زمان توانسته اند با بهره گیری از غلطک، دستگاه ایرلس و پیستوله به راحتی بتوانند سطح زیادی از نما را با سرعت عمل بالایی رنگ آمیزی نمایند.

رنگ آمیزی نما با پیستوله بهترین گزینه جهت نقاشی سطوح دیوار با زوایای مختلف می باشد. در این صورت فرد دسترسی بهتر نسبت به قسمت های مختلف نمای ساختمان خواهد داشت. متناسب با نوع مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، رنگ و ابزارآلات مناسب انتخاب می گردد. نوع رنگی که جهت نقاشی نما به کار برده می شود، باید از استحکام بالایی در برابر شرایط محیطی چون تابش نور خورشید، بارش برف و باران و طوفان های شدید داشته باشد. انجام آب بندی نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

در صورت نیاز به اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان سنگ، آجر، سیمانی و غیره می توانید از تخصص گروه نماروز با قیمت ارزان و کیفیت بالا استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()