اجرای شیروانی نیاز به تخصص و ابزارآلات خاص دارد. تا کنون در سطح شهر، سازه های ساختمانی با سقف شیروانی را ملاحظه نموده اید. هدف از اجرای شیروانی ایجاد سقفی است که در فصول سرد سال بتواند مانع از ورود باران و برف به داخل ساختمان شود. علت اصلی استقبال از ساخت شیروانی، ایجاد حالت شیب دار برای سقف ساختمان می باشد. هم اکنون جهت ساخت انواع سوله، آلاچیق، سر درب منازل، سقف های ویلایی و ساختمان ها اقدام به  اجرای شیروانی می نمایند.

آراز سقف یکی از مجموعه های فعال و پیشگام در صنعت ساختمانی، توانسته اند به صورت اختصاصی در حوزۀ اجرای انواع شیروانی، سقف آردواز، ساخت آلاچیق، سر درب منازل و غیره به فعالیت خود ادامه دهند. بدین ترتیب قادر به ارائه خدمات مشاوره ای و اجرای هر گونه سقف شیروانی در ابعاد و طرح های متنوع می باشند.

اجرای شیروانی ساختمان ویلایی

جهت اجرای سقف شیروانی نیاز به رعایت شیب با اندازۀ 15 الی 74 درجه می باشد، که البته متغیر می باشد و بر اساس پارامترهای متعددی در نظر گرفته می شوند. امروزه اجرای شیروانی سقف ویلایی و یا هر سازۀ دیگر بر اساس نوع پوشش دسته بندی می شود.

اولین دستۀ اجرای شیروانی مرتبط با سقف شیروانی سرد می باشد (عدم استفاده از عایق حرارتی).

دومین دستۀ اجرای شیروانی با نام شیروانی گرم شناخته می شود و به نوعی عایق حرارتی می باشند همچون اجرای سقف شیروانی شینگل.

عموماً جهت  اجرای آردواز و اجرای سقف شیروانی ساختمان، موقعیت آب و هوایی منطقه در نظر گرفته می شود چون نقش بسزایی در انتخاب درجه بندی شیب، مدل و نوع مصالح ساختمانی شیروانی خواهد داشت. علاوه بر آنکه تأثیر مستقیم بر روی قیمت اجرای شیروانی می گذارد.

جهت مشاوره و سفارش اجرای انواع شیروانی می توانید با مجموعۀ آراز سقف تماس بگیرید.

 

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()