نقاشی ساختمان امکان ایجاد تغییرات اساسی را در نمای داخلی و خارجی ساختمان مهیا می سازد. با استفاده از نقاشی ساختمان می توان جلوه ای جذاب و متفاوت در نمای قسمت های مختلف منزل بوجود آورد. رنگ یکی از پوشش های مناسب و ایده آل برای سطوح دیوار، سقف، ستون، درب و پنجره و غیره می باشد. به عبارتی اجرای نقاشی ساختمان در میان انواع تجهیزاتی که به عنوان پوشش مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار مقرون به صرفه می باشد. عموم مالکین ساختمان پیش از اینکه از ساختمان استفاده نمایند، اقدام به رنگ آمیزی اتاق ها، سالن پذیرایی و نمای خارجی ساختمان می نمایند.

مجموعۀ رنگ کاران فعالیت حرفه ای گروه ساختمانی خود را در حوزۀ خدمات دهی نقاشی ساختمان آغاز نموده است. این مجموعه با بهره گیری از نقاش ساختمان مجرب و متریال با کیفیت قادر به پیاده سازی روش های جدید نقاشی ساختمان می باشند.

نقاشی ساختمان به سبک جدید

جهت انجام نقاشی ساختمان می توان از رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ بلکا، مولتی کالر، پتینه و غیره استفاده نمود. هر کدام از آنها یک سری ویژگی های ساختاری منحصربفرد داشته و آثار متفاوتی از خود بر روی دیوار جای می گذارند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به نقاشی نمای داخلی ساختمان هستند، می توانند متناسب با مکان و کاربردی که دارد، بهترین نوع رنگ را جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان استفاده نمایند.

برای مثال جهت نقاشی آشپزخانه از رنگ روغنی استفاده می شود چون امکان شستشوی سطوح دیوار را میسر می سازد. البته از نظر قیمت، نسبت به رنگ آمیزی پلاستیکی بیشتر است ولی از کیفیت و دوام بالا برخوردار است. در حال حاضر صنعت نقاشی ساختمان در تهران همچون شهرستان ها رونق دارد و همچنان متقاضیان خاص خود را دارد.

جهت دریافت  خدمات نقاشی ساختمان در تهران با متدهای جدید می توانید با گروه ساختمانی رنگ کاران تماس حاصل فرمائید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()