پوکه معدنی نوعی سنگ است که از معادن خاصی در مناطق مختلف استخراج می شوند. پوکه های معدنی مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد. پوکه های معدنی از نظر شکل ظاهری دارای یک سری ویژگی های خاص هستند و تفاوت قابل توجهی با دیگر سنگ های موجود در طبیعت دارد. پوکه های معدنی با نام پومیس سنگی آتشفشانی شناخته می شوند. پوکه معدنی از خانواده سنگ های آذرین بوده و حاصل مواد مذاب ماگما از فوران گدازه های آتشفشان می باشد. در حال حاضر انواع پوکه معدنی در اندازه و رنگ های مختلف استخراج شده و توسط شرکت های مختلف به بازار مصرف عرضه می شوند.

شرکت پوکه معدنی رضایی نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش پوکه معدنی فعالیت خود را آغاز نموده است. متناسب با میزان مصرف مشتریان، امکان خرید پوکه معدنی کیسه ای و یا پوکه معدنی فله ای را برای آنان فراهم نموده است.

فروش پوکه معدنی

فروش پوکه معدنی به طور کلی بر اساس ابعاد در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به معرفی انواع پوکه معدنی خواهیم پرداخت، پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

پوکه معدنی عدسی، نخودی، فندوقی، گردویی، بادامی، نرمه یا ماسه ای، تزئینی و آبنما از جمله انواع پوکه معدنی موجود در بازار محسوب می شوند. صنایع مختلف متناسب با نوع کاربری که از پوکه های معدنی دارند، مناسب ترین نوع پوکه را انتخاب و تهیه می نمایند.

به عنوان مثال، هدف از خرید پوکه معدنی مانند خرید پوکه معدنی نخودی در کشاورزی جت زهکشی خاک است. به عبارتی با جذب آب داخل خاک، حاصلخیزی خاک را برای رشد روز افزون گیاهان فراهم می کند.

جهت تهیۀ انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان و به صورت کیسه ای می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. همچنین پیش از سفارش خرید، می توانید جهت اطلاع از قیمت پوکه معدنی با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1082
نمایش همه
علاقه مندی ها ()