گلنرده با عنوان محصولات فرفورژه در صنعت ساخت درب و پنجره نمای ساختمان شناخته می شوند. علاقۀ گسترده ای که عموم مردم از محصولات گلنرده چدنی و یا فرفورژه دارند، به دلیل داشتن ویژگی های منحصربفرد این محصول می باشد. در ادامۀ مقاله به ویژگی های گلنرده یا فرفورژه خواهیم پرداخت، تا با آگاهی بیشتری بتوانید سفارش ساخت لوازم فلزی موجود در نمای ساختمان را داشته باشید.

در همین راستا، گروه تولیدی ایران فرفورژه با استخدام کادر پرسنل مجرب و ابزارآلات مناسب، به سهولت می توانند انواع محصولات گلنرده چدنی و فرفورژه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام دهند.

سفارش گلنرده چدنی

درب و پنجره، حفاظ نرده ای راه پله در نمای داخلی و خارجی ساختمان نمونه هایی از محصولات گلنرده چدنی محسوب می شوند. گلنرده به دلیل جنس قابل انعطافی که نسبت به دیگر آلیاژهای فولادی دارد، جهت ساخت وسایل زینتی و فرم پذیر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. علاوه بر آنکه از قیمت ارزان و دوام بالا برخوردار هستند.

به طور کلی جهت سفارش گلنرده، پیشنهاد می کنیم با افراد حرفه ای که در حوزۀ طراحی و ساخت محصولات فرفورژه فعالیت می کنند، مشورت نموده و سپس بهترین محصول را با طراحی خاص خریداری نمائید.

معرفی محصولات گلنرده

از مهمترین ویژگی محصولات گلنرده می توان به مقاومت بالا و انعطاف پذیری کمتر نسبت به فرفورژه اشاره نمود. طراحی و ساخت درب و پنجره های گلنرده را می توان در اجرای محصولات فرفورژه مشاهده نمود. کیفیت بالاو درخشندگی که تولیدات گلنرده چدنی دارد، به عنوان یکی از محصولات فلزی مقاوم در نمای دکوراسیون به کار برده می شود. قیمت گلنرده به وزن و سایز آن بستگی دارد. خرید شاخ گوزنی را از سایت انجام دهید.

جهت اطلاع از قیمت سفارش محصول گلنرده چدنی مورد نظر می توانید با دفتر مرکزی گروه تولیدی ایران فرفورژه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت محصولات فلزی ساختمان به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()