فرفورژه از جنس فلز بوده و جهت مصارف محصولات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فرفورژه یک نوع میلۀ فلزی ساده است که جهت ساخت محصولات فلزی ساختمان و همچنین تجهیزات دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شود. نسل جدید محصولات دکوراتیو و تجهیزات دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان از فرفورژه است. استقبال عموم مردم از خرید و فروش فرفورژه به دلیل طراحی فوق العاده محصولات فرفورژه می باشد.

گروه تولیدی ایران فرفورژه به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت انواع فرفورژه فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع درب، پنجره، حفاظ، نرده فرفورژه غیره می باشد.

سفارش فرفورژه با قیمت ارزان

جهت سفارش خرید شاخ گوزنی و فرفورژه می توانید با گروه های تولیدی محصولات گلنرده یا فرفورژه مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با تهیۀ تجهیزات و متریال با کیفیت، قادر به طراحی و تولید محصولات فرفورژه در دو وزن سبک و سنگین می شوند. بدین وسیله افرادی که نیاز به صرف هزینۀ کمتری دارند، از مزایای سفارش فرفورژه وزن سبک استفاده می کنند.

درب کادری ورساچ سبک، درب کادر انگوری، درب کادری طاووس، درب لوکس ورساچ و ... برخی از طرح های متنوع جهت ساخت درب و پنجره فرفورژه محسوب می شوند. البته جهت ساخت حفاظ و نرده های ساختمان نیز از مزایای فلز فرفورژه بهره گرفته می شود چون قابلیت شکل گیری آسان، زیبایی، تنوع بالا، استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و غیره دارد. در همین راستا شاهد کاربرد انواع درب و پنجره فرفورژه در سطح کشور می باشیم و تا کنون پروژهای متعدد محصولات ساختمانی فرفورژه را توسط گروه های تولیدی درب و پنجرۀ فلزی مشاهده نمود.

اگر قصد خرید انواع درب، پنجره، حفاظ و نرده فرفورژه را دارید، می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

 

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()