انواع کپسول آتش نشانی مناسب

کپسول آتش نشانی در مدل های مختلف آب و گاز، پودر و گاز، هالوژن، بیوورسال و کپسول co2 و در حجم های مختلف عرضه می شود که هر کدام از آن ها عملکرد خاص خود را دارند به عنوان مثال انواع کپسول آتش نشانی  آب و گاز برای ساختمان های مسکونی، چوب و کاغذ مناسب است در حالیکه کپسول آتش نشانی پودر و گاز برای مشقات نفتی و پمپ بنزین ها مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین با توجه به نوع محیط و عوامل موثر در آتش سوزی و شعله ور شدن آن می توان از انواع کپسول آتش نشانی مناسب استفاده کرد.

فروش کپسول آتش نشانی

شرکت خدمات ایمنی آتش گریز از مراکز معتبر فروش کپسول آتش نشانی در ابعاد و نوع های مختلف با مناسب ترین قیمت است، که سالهاست با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود به سراسر کشور  توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان را جلب نماید. لازم به ذکر است که خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تمامی مدل های co2 و پودری در این مرکز توسط کادری مجرب و حرفه ای با مناسب ترین تعرفه ها انجام می شود. فروش کپسول آب و گاز از طریق سایت انجام دهید. 

کارشناسان تست و شارژ انواع کپسول آتش نشانی به متقاضیان در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب استان تهران و همین طور استان البرز خدمات می دهند و خدمات پوششی آن ها به صورت سراسری است، که پس از استان های سمنان و دامغان به تهران و کرج رسیده است. واحدهای بزرگ صنعتی، کارگاهی، خدماتی و آموزشی برحسب ضریب خطرات احتمال آتش سوزی از انواع کپسول های ایمنی این مرکز در کلاس های a, b, c   استفاده می کنند و خدمات تست و شارژ انواع کپسول آتش نشانی را نیز به این مرکز واگذار می کنند. برای مشاهده لیست قیمت شارژ و خرید کپسول آتش نشانی می توان به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمود، سپس در صورت تمایل نسبت به خرید کپسول آتش نشانی ارزان و مناسب از این مجموعه اقدام نمود.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()