مطمئناً مراجعه کنندگان می بایست در زمان های طولانی در مطب به انتظار بنشیند به همین جهت استفاده از مبلمان راحتی برای مطب امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است. در خصوص نور پردازی مطب ها نیز باید گفت که حتماً باید طبق اصول روانشناسی و خاصی انجام شود تا بتواند در فرد مراجعه کننده ایجاد آرامش نماید. توصیه می کنیم نورپردازی را به شکل غیر مستقیم اعمال نمایید و همچنین از نور های ملایم در طراحی محیط بهره ببرید.

شرکت معماری هیرادانا - رنگ مطلوب برای دکوراسیون مطب:

انتخاب رنگ مطلوب یک پارامتر اساسی در خصوص بالا بردن سطح روحی و خلقی افراد در دکوراسیون مطب می‌‌ باشد، بنابراین بهتر است از طیف رنگ های سرد برای ایجاد آرامش استفاده نمود. به عنوان مثال می توان رنگ های مانند سفید، آبی، خاکستری و سبز را عنوان کرد. سعی کنید محیط را یکنواخت نکنید به همین جهت حتماً باید از ترکیب رنگ ها و یا گیاهان طبیعی نیز کمک گرفت.

شرکت معماری هیرادانا - طراحی دکوراسیون مطب کودکان:

برای راحتی و کسل بار نبودن مطب های مخصوص کودکان حتما باید تغییراتی استاندارد در دکوراسیون آنها ایجاد نمود. همانطور که مستحضر هستید کودکان به سختی می تواند فضای مطب را تحمل کنند بنابراین استفاده از کاغذ های دیواری که طراحی انیمیشن و کارتونی دارند می تواند به ایجاد نشاط و شادابی کودکان کمک کند. همچنین می توان از اسباب بازی های مخصوص و ویژه در این زمینه بهره گرفت و با اندکی خلاقیت محیط مطب را به یک مکان دوست داشتنی برای کودکان مبدل نمود. برای اطلاع از  اجرای طراحی نما ب سایت مراجعه کنید. 

شرکت معماری هیرادانا - طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی کودکان:

همانطور که در بالا اشاره کردیم فضای مطب حتما باید صمیمیت خاصی به کودک القا نماید، این موضوع در خصوص مطب دندانپزشکی کودکان نیز صادق می باشد. مثلاً می‌ توان از ماسک هایی با طراحی کارتونی در این زمینه استفاده کرد و ایجاد نشاط و علاقه را در کودکان به وجود آورد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09143497375 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()