شرکت معماری هیرادانا - اطمینان و اعتماد در هیرادانا:

این شرکت با رزومه کاری طولانی در این زمینه می تواند این اطمینان را به مالکین سازه ها بدهد که هیچ گونه نگرانی در خصوص کیفیت و سرعت انجام پروژه ها نداشته باشند و با آسودگی خاطر تمامی نیاز ها و ملزومات مورد نظرشان را به این شرکت معماری انتقال دهند. در نظر داشته باشید این شرکت معماری اجرا و طراحی بسیار دقیق و منطبق با خواسته و سلیقه مالکین را برای زیبایی هر چه بیشتر سازه و کاربری بهتر آن ارائه می کند، تمامی این موارد همگام با طراحی های نوین جهانی و استاندارد های مربوط به آنها مطابقت دارند.

شرکت معماری هیرادانا - سابقه کاری هیرادانا:

این شرکت معماری حدود یک دهه سابقه در خصوص صنعت ساختمان و طراحی آن دارد و با کسب تجربه بسیار زیاد در طول این سال ها توانسته است که بیش از ۱۸۰ پروژه را با طراحی و اجرای بسیار زیبا و کاربری های گوناگون مانند اداری، مسکونی، تجاری، ویلایی و غیره به خوبی به اتمام رساند. در نظر داشته باشید که این شرکت معماری تمامی فعالیت‌ های خود را در مقیاس های بزرگ و کوچک در سراسر کشور و همچنین تهران با رسالت رضایت مشتری انجام داده است و به راحتی توانسته جاده پر فراز و نشیب محبوبیت و جلب رضایت مشتری را طی نماید.

شرکت معماری هیرادانا - هدف هیرادانا:

هدف اصلی این شرکت معماری توسعه دادن ایده ها، به روز کردن  طراحی دکوراسیون  و نمای سازه ها، نوآوری در به وجود آوردن فضا های مناسب و دلنشین برای زندگی و غیره بوده است که تا به امروز با توجه به بررسی هایی که از مشتریان خود به عمل آورده است توانسته به این مهم جامعه عمل بپوشاند و از این پس نیز با حمایت شما عزیزان و همچنین تلاش های بی وقفه خود در این زمینه پیش خواهد رفت. 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09143497375 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()