پوکه معدنی از مهمترین مصالحی است که جهت مصارف ساختمانی، پرورش گل و گیاه و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته برای مصارف مختلف دیگر نیز به کار برده می شوند. در حال حاضر امکان استخراج انواع پوکه معدنی در داخل کشور فراهم می باشد. بدین وسیله با قیمت ارزان می توانید تجربۀ خرید پوکه معدنی را داشته باشید. در ادامۀ متن، همراه ما باشید تا به ویژگی های قابل توجه پوکه های معدنی بپردازیم.

شرکت پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزۀ فروش پوکه معدنی فعالیت خود را آغاز نموده و متناسب با نیاز مشتریان، قادر به عرضۀ انواع پوکۀ معدنی با کیفیت می باشد.

نکتۀ اصلی در خصوص خرید پوکه معدنی

پوکه های معدنی حاصل سرد شدن گدازه های آتش فشانی است. از مهمترین ویژگی های پوکه معدنی می توان به سبک بودن و داشتن حفره های توخالی موجود در پوکه ها اشاره نمود. استخراج و فروش پوکه معدنی در سایزهای مختلف صورت می گیرد. بنابراین مجموعه های مختلف، متناسب با نوع کاربردی که جهت پوکه در نظر گرفته اند، مناسب ترین پوکه معدنی را خریداری می کنند. پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی، پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی بادامی و ... برخی از انواع پوکه معدنی هستند. خرید پوکه معدنی فندوقی را از سایت انجام دهید. 

به طور کلی قیمت پوکه معدنی نیز بر اساس کیفیت و مدل آنها مشخص می شود. در واقع محل استخراج پوکه های معدنی تأثیر قابل توجهی بر کیفیت و قیمت انواع پوکه معدنی خواهد داشت.

پوکه معدنی به دلیل داشتن حفره های توخالی، به عنوان زهکش برای پرورش گل و گیاه خریداری می شود. علاوه بر آنکه این نوع مصالح ساختمانی، جهت بتن سازی در اجرای پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت سفارش انواع پوکه معدنی قروه، پوکه معدنی تبریز و غیره می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()